Handelsbetingelser for www.wouldbe.dk

Du handler med:

The Would Be Company ApS
Møllegade 14B
7430 Ikast
CVR 39690624

Betaling

The Would Be Company ApS modtager betaling med Mobilepay, VISA, VISA Electron, Mastercard, samt via Anyday. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

The Would Be Company ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Anyday Betaling

Med Anyday kan du betale over 4 måneder. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales over de følgende 3 måneder. Vælg blot Anyday som betalingsmetode. Har du ikke en Anyday-konto i forvejen bliver du ledt hen til godkendelse og oprettelse, før du kan færdiggøre dit køb. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper.

Levering

The Would Be Company ApS pakker og afsender alle orde indgået inden kl. 14.00 samme dag

Vi levere med GLS og du kan vælge følgende leveringsmuligher:

GLS Pakkeshop, prisen er 40 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Pakkeshop tager typisk 1-2 dage.

GLS Erhverv, prisen er 60 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Erhverv tager typisk 1-2 dage.

GLS Privat, prisen er 80 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Privat tager typisk 1-2 dage.

Ved ordre på 400 DKK eller over er priserne følgende:
GLS Pakkeshop 0 DKK
GLS Ehverv 20 DKK
GLS Privat 40DKK

Priser og leveringstider skrevet herover, gælder kun for levering i Danmark.
Kontakt os, hvis du ønsker priser og leveringstider for levering udenfor Danmark inkl. Færøerne og Grønland.
Vi sælger og sender ikke varer ud af EU.

Pakker der bliver sendt retur til os, enten fordi at de ikke er blevet afhentet i pakkeshop, eller at fragtfirmaet ikke kan levere til den adresse kunden har valgt, koster 80 kr, som vil blive fratrukket et eventuelt beløb refunderet til kunden. Pengene dækker de omkostninger vi har til fragtfirmaet for returforsendelse og håndtering af pakken.

Pakker sendt med GLS - Omdeling til Erhverv, hvor der ikke er skrevet Firma navn på leveringsadressen, vil blive sendt til nærmeste Pakkeshop istedet.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. The Would Be Company ApS vil dække returneringsomkostninger ved reklamation i et rimeligt omfang.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Next Level Games ApS
ATT: The Would Be Company ApS

Møllegade 14B
7430 Ikast

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav, eller uden omdeling.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. 
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter modtagelse af varerne og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@wouldbe.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Grundlæggende kan man ikke få lov at prøve underbukser på, i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Persondatapolitik

Ingen personlige oplysninger, data og billeder som kommer os i hænde overdrages, sælges eller stilles til rådighed til tredjemand på noget tidspunkt. Vi foretager registrering af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Informationerne opbevares sikkert og utilgængeligt, og er kun synlige for betroede medarbejdere hos The Would Be Company. Du har altid ret til indsigt i de registrerede oplysninger om dig på info@wouldbe.dk.

Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@wouldbe.dk.

Personlige oplysninger vi skal bruge er: Navn, Adresse og E-mail. Personoplysningerne registreres hos The Would Be Company ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på wouldbe.dk er medejer, Rasmus Færge

Siden og indkøbskurven er opbygget omkring brugen af cookies. Cookies kan altid slettes igen, når det ønskes. 

Vi benytter desuden Cookies til trafikmåling med Google Analytics. Dette gøres for at dokumentere bl.a. antal besøgende og for at kunne forbedre brugeroplevelsen på siden.

Målrettet annoncering med Google Adwords: Dette gøres så du modtager annoncer, der er så relevante for dig som muligt.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til medejer Rasmus Færge på mail: info@wouldbe.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@wouldbe.dk

Ophavsret

Al materiale som The Would Be Company har liggende online samt al reklame og oplysningsmateriale må ikke kopieres, sælges, reproduceres uden skriftlig tilladelse fra os.

Andet:

Vi tager forbehold for lagerfejl og forkert prissætning.

Hvis vi skulle lave en lagerfejl, eller prissætte et produkt forkert, forbeholder vi retten til at afvise en ordre.

PriceRunner Købsgaranti

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster ingenting og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner koster intet og tager kun et par minutter! Få Købsgaranti med PriceRunner i dag

Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af defekt vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som privatperson.

PriceRunner Købsgaranti erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er omfattet af garantien.